Lärarfest

Igår var jag på min allra första lärarfest. Jag funderade mycket från och till om jag skulle åka eller inte men slutligen bestämde jag mig för att åka... någon gång skall ju vara den första. Nu i efterhand är jag jättenöjd med mitt beslut eftersom det var en väldigt trevlig tillställning. Trots att man var yngst på plats kände jag nog mig som en i gänget :)

Idag har vi varit på mässa till botniahallen och jag investerade i nya länkare! De gamla börjar vara så nötta och dessutom ville jag satsa på ett par som skulle vara bra med tanke på mitt knä. Mässerbjudande som det var så var det halva priset på en från början svindyr sko. Nu sitter jag vid datorn med nyskorna på och de sitter fint!

Jag köpte även två små hinkar för en euro styck... Söta!

Nu ska jag ringa mamma och se om hon bjuder på något gott vid villan. Underbart väder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0