Efter regn kommer solsken

Bara att vänta på solen nu då :)

Men oj vad det har blåst idag. Jag har varit utomhus flera timmar idag och efter kvällens träning kände jag mig väldigt nöjd att åka hem och duscha varmt.

Nu har jag skrivit färdigt min ansökning och CV och skall lämna in allting i morgon! Så då har jag gjort vad jag kunnat. Förståss krånglar printer nu då så det blir väl en sväng via morsan i all hast i morgon.

Blev annars påbackad igår kväll på simhallsparkeringen. Min bild stod stilla så mig kan ingen beskylla i alla fall. Det syns knappt så jag tror inte jag kommer att göra någon sak av det men vi får se!

En kort uppdatering! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0