baka baka havrekaka

Nu doftar det nybakat och jag har just gjort en havrekaka med nougat på... Den ser ljuvligt god ut kan jag meddela! Men expert som jag är på att baka så hann jag bränna den lite men den borte nog bli bra ändå :/

Annars tycker jag det har varit full rulle nu från morgon till kväll och det verkar hålla i sig hela veckan. Ikväll skall jag på ljusparty till mamma, igår kväll hade jag träning och efter träningen var jag till mormor och sydde en klänning. I måndags var jag på kalas.

I morgon är det träning igen och på fredag har jag vattengymnastik och vårfest på kvällen! På vårfesten är det 60-talstema som gäller så därför har jag och mormor svängt ihop en klänning som passar bra till det årtiondet! Klackarna i taket :)

Angående jobbsökeriet så var det mellan 24 och 31 sökande till varje timlärartjänst... Jejj! Totalt 66 sökanden. Får väl nog bara fortsätta hålla tummarna... men man vet ju aldrig hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Cia

Va kul me vårfest, me tema å allt :)

Mellan 24 och 31 sökand ti tjänsten låter ju häjlt sjukt! Finns e så mang lärarer i trakten?! Ska hålla tummarna!

2008-04-17 @ 08:22:24
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se
Postat av: Jenny

Sidu, nån gång hittar jag hit ännu... Ska skärpa mig då jag skaffat bredband.

30 sökande... hejsan hoppsan. Ja, jag ska väl inte klaga då i alla fall. Vi var 14 behöriga till en FAST tjänst. Har just lämnat in min ansökan för vikariaten, men tiden går ut först 24.4 så väntan blir låång innan man vet något här. För min del är det väl nog mera en fråga om var än om man får jobb. Men jag håller tummarna för dig! Hoppas det går vägen. Synd för eleverna om de inte får dig som lärare :)

Ha de bra. Kram

2008-04-18 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0