Operation nästa

Om ganska exakt en månad skall det göras en titthålsoperation på mitt knä. Under operationen så avgör läkaren om skadan e så stor att jag behöver ett nytt korsband eller om jag blir helt återställd med tiden. Om det behövs ett nytt korsband så åtgärdas det då.

Ett nytt korsband innebär kryckor i fyra veckor, rehabilitering i hur många veckor som helst och inga bollsporter på 6 månader. Men jag borde bli helt återställd i alla fall!

Vet inte riktigt hur jag känner för allt det här... Men jag vet att jag vill bli bra igen!

image15
(P vort så rädd åv hande furi bildin så ja bytt :))

Jag e trött efter denna vasa-dag så nu blir det soffan och tv resten av kvällen!

I mårn ska jag till tandläkaren... börjar bli trött på alla läkare!

Hej tå! /Ciz

Kommentarer
Postat av: Eva B

Hej på deij golla vännen :) Va kul att läs va do sysslar åpå mee..ja ha läng funder på blogg ja å men aldri komi me til! ja önskar de så lycka till me knä dett!! hoppas allt gar bra så do kan byri spel boll på nytt :) syns kanschi i skolan snart! kramiz!

2007-10-09 @ 16:55:30
Postat av: Ciz

Du ska no buri blogg så vi får va oppdatera me lillbusen å allt :)

2007-10-09 @ 17:32:45
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0