Ny lampa

Idag har jag varit hemma och gjort allt för lite mot vad jag borde. Men det e å andra sidan skönt att ladda batterierna lite också.

Var till Halpa-Halli idag och fyndade en liten fönsterlampa som jag har satt upp i sovrummet. Tyvärr var det förståss fel stöpseltyp så det blev att leka elingengör och skruva lite så då var det bäst att P fixade den åt mig istället!

Det e gjort nu å så här blev fönsterkuben att se ut:

image26

Helt bra tycker jag det blev.

Nu har P åkt på en simtur så jag skall passa på att koka lite kaffe till mej och läsa lite gradu-litteratur såhär på kvällskvisten.

Har föresten fått två tidningar idag så jag undrar om jag kan hålla mig till den trista gradu-boken :)  Dessa tidningar har jag fått idag:

                             image27                  image28          

Skepp å hoj, ha så skoj!
/Ciz   

Kommentarer
Postat av: Johanna

supersnygg lamp! Ja tror ja måst far ti Halpa-Halli e kvarv tå ja kommer häim i häljen ;)

2007-10-18 @ 12:06:37
URL: http://glamourstar
Postat av: Ciz

E va tyvärr sista hede så e va väl täfö ja fick on extra bilit :) Men di hadd no na anna å förståss!

2007-10-18 @ 16:02:04
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0