Ledig dag

Hade tänkt ta sovmorgon idag men pigg och i ordning vaknade jag halv nio så då var det bara att stiga upp. Skulle egentligen åkt till vasa idag å skriva lite gradu men eftersom J å jag var så duktiga igår så tog vi lite ledigt idag :) Men jag skall ändå jobba med gradun här och nu bara jag kommer mig till. Skall börja med att scanna å pyssla med lite bilder så jag får en trevlig start.

Vilken dimma det e idag!! Va just till Norrnäs en sväng men skulle en älg stått vid sidan och tittat på mej hade jag nog inte sett den :S

Idag blir det lyxmiddag här... Lite torsdagslyx ska bli riktigt gott, innerfilé och klyftpotatis står på menyn. Måste passa på att koka gott då jag e hemma och har tid.

image1
                                Hälsningar från Ciz i simpsonsversion

Kommentarer
Postat av: J

Vilken fin blogg du fixat! Gillar bakgrunden. Låter lyxigt gott med maten, här blir det några smörgåsar i bilen på väg ner... Men sen får jag mammas mat hela helgen :)

2007-10-04 @ 11:50:08
Postat av: A-L

Välkommen till bloggvärlden :-) Va snygg bakgrund du har! Hur a du få naon tårde? fö itt finns on ju mie i stilmallen elå a du fixa shölv?

2007-10-04 @ 13:48:45
URL: http://lentzu.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul att du börjat blogga! Lovar att följa med bloggen;o) Jättefin bakgrund!

2007-10-04 @ 16:48:28
Postat av: Ciz

Va bra me na supporters :) Bakgrunden så råka ja rambäl uvi tå ja surfa runt å baket ja ha kråta på en god stånd så fick ja on som bakgrund ti bloggen! Tyckt on va så trevli!

2007-10-04 @ 18:15:10
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0