Helgen som gått

Tillbaka vid datorn!

På fredakväll var vi till Logen och åt tortillas och det var nog lika gott som alltid... mysbelys med tända ljus och lugn musik, riktigt skönt att varva ner en stund.

På lördag jobbade jag igen och efter jobbet tog vi itu med alla löv. Hela gräsmattan var riktigt fin efter att vi använt både lövblåsare och vanlig räfsa men oj va jobbigt. Skönt att va ute i det vackra vädret men mindre skönt med blåsor på händerna av räfsan :( Dessutom verkar löv dyka upp från ingenstans eftersom det nu finns mera löv där.. Tar det aldrig slut??

På lördag kväll hade vi besök vilket var jättetrevligt! Lungt och skojit!

Idag har jag varit och hälsat på farmor. Hon var ganska pigg idag så det var i alla fall skoj, trots allt!

Hela min söndag kväll har gått åt till fotbollens junioravslutning. Oj suck å stön innan alla lag fått sina pris och hedersomnämningar och gud vet allt.  Jag blir så otroligt störd på de tränare som tror att alla andra  e jätteintresserade av just deras lag så att de kan hålla på och prata om lagets alla matcher i evighet.  Vem bryr sig om laget vunnit sju matcher och förlorat två eller hur matchen den tredje Juli gick... Inte jag i alla fall! Det skulle varit roligt att lyssna på om det bara handlat om ett lag men när trettonde laget börjar dra sin historia och när klockan bara går och går så orkar man noll.

Som tack för att jag tränat denna sommar fick jag en termosflaska. Superbra för nån sån hade jag inte från förr! Priima!

I mårn e de vasa som gäller igen.

Vi ses när vi syns! /Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0