Fredagsmys

Gårdagens lyxmiddag blev förskjuten till idag så nu är vi mätta och belåtna! Tänkte att det passade bättre som fredagsmat så kan man lägga lite vin som pricken över iet. Det va supergott!

Ikväll har jag varit ut på min första promenad sen 1 juni... Vädret var kanon och det var jätteskönt att va ute med endast mp3-spelaren och gångstavarna! Jag tyckte det gick förvånansvärt bra... trodde flåset skulle vara mycket intensivare än vad det var men mitt knä sa dock att det räckte med en lite kortare promenad :/

Nu e det dax för mera vin å chips i soffan.... kan ju ha mist ett gram efter dagens promenad så det e ju bäst att inte göra sig allt för undernärd :D

image4

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du får ent revlig kväll! =)

2007-10-05 @ 18:54:06
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0