Förmiddagsfunderingar

Nu har jag inlett årets räfsning. Konstaterade att det finns nog löv kvar i träden ännu men trots det så har jag räfsat en del. En stor del av tiden går ändå åt till att köra bort löven så jag tänkte det ska ju ändå bort förr eller senare! Jag använde en presenning som jag räfsade upp löven på och sen var det bara att dra iväg dem... fungerade överraskande bra!

Ser ni nån skillnad? :)


image7




Dessutom har jag varit så flitig här på förmiddagen så jag har tvättat fönster. Nya gardiner satte jag upp redan i måndags men nu är alltså fönstren dessutom rena :)


image6



Sku vill far å skåd åp håkky idag å men ja får nu just sii åm ja får na medhåll från hisin sambon :)

Ha de bra, mjölkchokla!
♥Ciz♥

Kommentarer
Postat av: Agneta Lundmark

Hej Cissi-vännen!
Ni har så fint hem. Jag vill gärna se fler bilder :)

2007-10-06 @ 17:53:17
Postat av: Ciz

Hej tösen! Allra bäst vore det om du kom hit å såg allt live :) Då jag orkar kan jag nog ladda upp fler bilder så får du se lite!

2007-10-06 @ 17:57:03
URL: http://tiilia.blogg.se
Postat av: Eva B

Wow va snygga gardiner ..å rena fönster :) blir allt avundsjuk.. tänk..snart får man ju byri set åpp julgardiner..längtar längtar...

2007-10-09 @ 16:57:22
Postat av: Ciz

Tack! Ja e riktigt nöjd :) Jag å väntar på allt julpyssel... ska var så skojit!

2007-10-09 @ 17:31:40
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0