Efter torsdag kommer fredag

I går var det igen en vasadag och vi kände oss inte så flitiga men vi fick ändå en hel del gjort. Det börjar dra ihop sig... det faktiskt liknar en riktig gradu nu dessutom :)

Skönt med fredag. Ska ta det ganska lungt idag om jag får bestämma, vilket jag antagligen får :)

Ska inleda dagen med att klippa Morfar och dricka kaffe. Han fick upp öronen för att jag klippte Pappa igår så då ville han också ha sig klippt. I något skede i livet tyckte jag det skulle varit roligt att vara frisör, tack och lov kom jag på andra tankar för nu tycker jag det e ganska tråkigt. Va bra att vi e olika, så alla kan göra det som de gillar :)



Sen skall jag läsa lite idag också... mera gradu-böcker!        image29



Å i mårn ska ja på fest, förlovningsfestimage30Skoj, skoj!


Hej  å hå, stå på tå!
/Ciz

Kommentarer
Postat av: A-L

Köm a förlova se?? : ) Ja e nyfiken som vanlit..va gulli bild åv hede djure som läser å mårar å tar se in biet : )

2007-10-19 @ 10:49:38
URL: http://lentzu.blogg.se
Postat av: J

Så du hittade en såndär rörlig smiley, va kul. Tror bestämt jag får bra användning för Scrapbook-tidningarna dina den här helgen! Känner att det är dags att sätta igång nu och jag är superinspirerad :)
ha en bra helg!

2007-10-19 @ 17:19:08
Postat av: N R 1 2 6

äntligen helg :D

2007-10-19 @ 18:55:09
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0