Byggmässa

Idag var vi till vasa på byggmässa. Jag tycker vi fick många goda idéer och kunde kolla in olika lösningar på hus och planering så just nu e jag jätteinspirerad att bygga upp ett eget hus. Det som e största problemet e väl att jag har noll inkomst och att vi inte vet var vi vill bo... Sånt löser väl sig med tiden hoppas jag :)

image41


Blev superirriterad igår kväll då informationen inte fungerar. Jag skulle varit på tränarkurs idag mellan 9 och 16 men tyvärr har informationen inte nått fram till mig i tid så jag fick veta det först klockan elva igår kväll... Suck! Störande när sånt inte fungerar så står man där dum och ovetande om allt! Dessutom har jag gått två delar av kursen redan så det känns ju helt onödigt om jag ändå inte kan gå hela!

P åker redan 11.30 i mårn till Norvalla så då blir det bara tjejerna kvar i huset. Vi kommer nog att sakna vår kille men vi får väl njuta av varandra Maja å jag :)


Idag e det 10 dagar kvar tills operationen... Nedräkningen har börjat!

/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0