Borta bra men hemma bäst

Under avslutande praktiken som var så intensiv så blev det ganska många nätter som jag sov i vasa och nu känns det som jag fick kvoten fyllt för en tid då! Fast jag har varit till vasa varje dag denna vecka e de ändå lika skönt att kunna komma hem till sin egna sköna säng :) Å ti P å Maja förståss :)

image18
Här är en bild på vårt, för tillfälle färgglada, sovrum.

Fick inspiration att byta gardiner i köket ikväll och med snabba ryck lade jag upp nya gardiner och kunde då konstatera att de nya gardinerna som jag lade upp var skitfula och passade inte allts i mitt kök. Då var det bara att ta ner dem igen och eftersom jag inte hade några andra så lade jag upp de gamla tillbaka. Så nu inväntar jag julen så jag får sätta dit något nytt. För då skall minsann nya gardiner dit :)

Ååh vad jag tycker det e mysigt att få tända små lampor och ljus i höstmörkret!
Här kommer en bild av mina samma gardiner å myslampa i fönstret.

image19


Tack å pastej , leverhej!
/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0