Reklampaus

En vanlig kväll kunde jag hinna duscha under en reklampaus och nästan inte missa nåt av programmet. Nu hann jag inte ens förbereda mig för duschen under reklampausen. Programmet var nästan slut när jag kom tillbaks :(

Förutom värk i benet mår jag riktigt bra nu och känner mig pigg. Tyvärr är mina axlar och armar inte vana med att ha kryckor så de tar stryk nu innan jag vant mig... Nåja, tre veckor kvar!

Har faktiskt studerat lite idag och imårn skall jag åter en vända till vasa och studera lite. Jag måste passa på varje gång nån e på väg till vasa så jag kan åka med.

På fredag är jag bjuden på pyjamasparty men har inte riktigt bestämt mig om jag skall åka med tanke på omständigheterna. Men å andra sidan har jag många som kan passa upp mig och dessutom kan det bli en av sista gångerna med studiegänget innan vi alla skiljs åt :( Kanske jag nog skall åka.... På lördag e de i alla fall fotbollsavslutning på Logen. Gratis mat :)

Skall bli sköööönt att krypa i säng ikväll. Nya lakan och jag e nytvättad :)

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0