Närmast hittills

Efter två dagar i Vasa e detta närmast hittills vi varit en färdig avhandling, men nu e det riktigt nära. Det finns mycket som tar längre tid än man räknat med och med figurer och annat skit i dokumentet kan det till exempel vara ett stort problem att infoga ett vanligt sidnummer. Störande!
Men hur som helst har vi idag lämnat in vår första slutversion och på onsdag nästa vecka är det slutseminarium. Det finns några små justeringar kvar ännu men i det stora hela e vi klara... *Studsar upp och ner av glädje*

image76

P har gjort lasagnette åt mej idag också å det var jättesmaskigt!

I mårn skall jag upp till stass från morgonen och då skall jag köpa några "ingredienser" till årets julpaket som marthorna och hättorna skall skicka med hoppets stjärna. Sen på kvällen skall jag åka och hjälpa till med att packa ihop dem också!

Nu ska jag bara ta det lungt en stund och vara nöjd över mig själv :)
image77


Kommentarer
Postat av: A-L

hihi, va trevliga bilder :o)

2007-11-21 @ 07:01:25
URL: http://lentzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0