Lugn lördag

Nu e jag tillbaka i Långvik och P är hemkommen från Norrvalla. Allt frid och fröjd, men jag tror P blir lite trött på att passa upp mej.

Har inte haft något direkt att blogga om eftersom inget har hänt de senaste dagarna. Jag mår mycket bättre nu och idag har jag till och med varit till både Eepee och Lidl, utan några större problem faktiskt :) Nu efteråt känns det skönt att sitta med benet upp i alla fall!

Maja e glad då alla har kommit hem tillbaka :)

Ikväll blir det god mat och tv för hela slanten. P har köpt alla tre Pirates of the Caribbean-filmerna så om vi tycker tv blir tråkigt så har vi de att ta itu med.

På måndag har jag planer på att åka till vasa en sväng och studera lite. Mamma e ledig så hon skall agera taxi har hon lovat. Hur länge det blir att vara där får vi se då.

image68

Tur jag har många hjälpsamma händer som tar hand om mig :) Tack!
/Ciz

Kommentarer
Postat av: G-L

Krya på dig !!
Va lyckliga ni är båda bland kuddarna....gulligt.
Kram!

2007-11-10 @ 16:56:53
Postat av: Johanna

Låter bra om du mår bättre! Ja tar gärna bort stygnen då e je dags;o)

2007-11-10 @ 22:36:21
Postat av: Ciz

E buri no känns bäre bäter nu så vetcha ja vaar ti kaar än, hehe! He låter bra om du kommer å tar bort stygnen :)

2007-11-11 @ 10:54:49
URL: http://tiilia.blogg.se
Postat av: Paate

vassego ; )

2007-11-11 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0