Babynest och amningskudde

Har sytt en hel del under sommarens regniga dagar, men på bloggen syns det inga spår av det! Tänkte iallafall visa en bild av ett babynest som jag gjort av endast material jag hade hemma. Tyget är köpt på loppis förra sommaren och stoppningen är av en gammal kudde. I botten är en bit av en skumgummimadrass som jag hade hemma och vips så hade jag ett babynest.
När babyn är liten kan man ha det ihopknutet och vartefter babyn växer kan man göra det större. Vi får hoppas att höstens tillskott kommer att trivas i sitt nya bo :)
 
Samma tyg räckte också till ett nytt överdrag åt en amningskudde, som också är ett loppisfynd. Det kostade fem euro och blev som ny med sitt nya överdrag, så det kunde jag inte motstå! 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: V.

Riktigt snygga blev de!
Du kan du :O)

2013-07-08 @ 17:23:30
URL: http://vform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0