Stjärnor

Jag har blivit väldigt inspirerad av alla stjärnor som förekommer i inredningar nu och det lutar mot att lilla rummet i källaren skall få stjärnor på väggen. Hur många stjärnor och på hur många väggar återstår att se när konsteverket växer fram. Ljusgrått, nästan vitt, är i alla fall basfärgen på väggarna i källaren och accentfärgen blir lila i det blivande datarummet.

Lite inpiration kommer från dessa bilder:







Tre av bilderna har jag hittat på styleroom, en trevlig sida med inspiration för inredning!






Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag å gillar stjärnor! Ha googla honde matton, men tycker hon e lite i dyran lage för en studerand ;)

2010-03-29 @ 16:41:44
Postat av: Cia

Å jag å gillar stjärnor! Honde matton finns på min önskelist å ;)

2010-03-30 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0