Flitig...

...men inte här!

Det känns verkligen att maj är här för nu börjar det vara fullspäckat program i skolan. Inte en enda vanlig vecka kvar utan det är något extra hela tiden. Bland annat stafettkarnevalen och teaterbesök är vad som står på schemat. Sen skall väl också klassen städas och allt skall plockas hem sista veckan i skolan samtidigt som avslutningssångerna skall övas. Hohho!

Även betygskrivning har börjat snurra på i huvudet men det antar jag lämnar ännu till sista veckan :)

Trots att det är mera jobb och mycket planering kring alla evenemang så är det ändå roligt när det är full rulle. Men det hela hade varit ännu roligare om jag vetat något inför hösten... Det är nog tråkigt att bara gå och vänta och inte alls veta någonting. Dessutom känns det surt att jag blir utan lön över sommaren då hon som varit mammaledig antagligen jobbar jätteflitigt då...hmm! Skitsystem att man faktiskt får göra så ännu i dagens läge!

Många tankar snurrar på i huvudet men livet har hittills visat att det brukar nog ordna sig! Nu skall jag ta en kaffepaus i lugn och ro innan jag skall kolla lite på deklareringen som också snart skall vara inlämnad.




Denna härliga bild hoppas jag skall inspirera mina elever nästa vecka på bildkonst!

Kommentarer
Postat av: Tric

Lycka till med allt!

2009-05-08 @ 10:22:39
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: A-C

Visst brukar det alltid ordna sig, kanske inte precis som man tänkt sig, men det kan bli riktigt bra ändå ;)

Håller tummarna jättehårt!!



Ha en skön helg! Ikväll ska vi och hälsa på lilla sötnosen er A.

2009-05-09 @ 17:14:39
Postat av: Erica

Allt ordnar sig ALLTID förr eller senare! Håller med föregående talare, för det brukar inte alls bli som man har tänkt sig men ändå riktigt bra!! :) Hoppas att du får fortsätta där du är! Kramis

2009-05-10 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0