Vårigt

Dagen har gått i städningens tecken. Nu ser jag äntligen ut genom fönstren och ljusare gardiner har kommit upp. Fönstren hade inte blivit tvättade på utsidan sedan vi dränerade och trots att det blev några ränder så blev det ett strålande resultat om man jämför före och efter. Hur skall man föresten bära sig åt för att undvika ränder?? Det är ju så gott som omöjligt!

Nu skall jag byta om och bege mig till finby och ha en helkväll med mor och far. Först blir det infrabastu och sen blir det god mat och slutligen sport-match på urheilukanava. Vilka supermatcher det varit de senaste matcherna. Speciellt måndagens match på plats i ishallen var kanon!

Kommentarer
Postat av: Tric

Gick itt å kommenter på inlägge ditt ovanför. Konstigt... Tack för upplysningen om fisken, tror faktist e va tal om nors då vi di opp näten. En promenad låter som en riktigt bra idé, buri på Fridahemmet ida och ja ha itt fått na tider än så ja väit itt rektit noår jag e ledig men vi kan ju återkomm na ti he!

2009-03-23 @ 07:41:31
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0