Snorig

Nu har jag gått och blivit snorig och har ond hals. Jag tycker ändå att jag klarat mig väldigt länge, så jag var ganska inställd på att snart bli förkyld. Huvudet är tungt och näsan röd precis som det brukar vara vid en förkylning. Nu får jag bara hoppas att jag inte får någon feber och att det inte håller i sig så jättelänge.

Nu sitter jag i Finby och v'äntar på att klockan skall närma sig 18. Det är nämligen öppet hus på skolan ikväll så jag tänkte åka dit och "visa upp mig"  ifall någon har missat mig :) Tyckte jag kunde spara en bilresa och vänta här en stund istället.

Skulle också haft vattengymnastik ikväll men det måste jag nog avstå från i detta tillstånd, Tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Vivan



Hej!

Hoppas du orkar kok kaffe åt alla "karar" i källaren ;D

Krya på dej!



h/ Vivan

2009-01-27 @ 18:14:33
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Ciz

Hejsan! Jo, ja je no piggare nu men fortfarande förkyld. Kaffe ha alla fått å e va hela åtta personer kring kaffebordet :)



Vi hörs!

2009-01-27 @ 21:34:38
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0