Äntligen ledig kväll

Igår hann jag bara få i mig lite mat efter skolan innan det var dax att åka till ilmajoki på årets sista match. Det blev inte alls ett lyckat avslut som vi hade räknat med men så kan det gå ibland. Innan jag var hemma var klockan läggdags så det blev en låång dag.

Nu har jag avverkat tre av veckan totalt fem cykelturer och hittills har det gått riktigt bra. Konstutställningen som jag besökt med två olika grupper var verkligen lyckad, åtminstone verkade eleverna trivas. En elev hade nog förstås kommenterat att det bästa med konstutställningen var när vi fick saft och pepparkakor :)

Jag hade lite planer på att åka på jomppa till kalax ikväll men då tyckte jag det skulle vara så skönt att bara vara så då blev det så istället.

I morgon har Närpes-skolorna idrottstävlingar på mosedal så då skall jag vara där med en stor del av eleverna. Roligt brukar det vara men ganska jobbigt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0