En dag kvar

sen är det höstlov! Min hjärna tog höstlov redan igår men förhoppningsvis skall jag dega mig igenom morgondagen också. Nu just känner jag mig lite piggare efter ett jomppapass i kalax. Det känns riktigt bra och i vissa övningar överraskade jag mig själv till och med. T.ex. x-hopp gick relativt bra, åtminstone kände jag ingen direkt smärta så det är nog tummen upp!

Vad roligt att så många gissat på bilderna. Nu har det kommit ett rätt svar på samtliga bilder men ingen har ändå prickat alla rätt :)

1. Hårfön
2. Ett av våra fina amerikahandtag med lås på.
3. Knappen på vattenkokaren
4. Vattenkran

Nu skall jag fräscha upp mig innan jag skall bänka mig och se på house... Jeeee! Äntligen e han tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad kul att du har ordnat en egen fototävling :D Synd bara att jag inte hann vara med...

2008-10-14 @ 22:07:16
Postat av: Patricia

Jopp, F mieddäila he. Synd, ja sku no ha kumi om ja ha vuri hem. Varken syster S elå syster N vila kom ti gymme å simhallen så e vort en lat kväll. E je som itt näin MI-kurs som man måst ha anmäla se till hede tå utan man kan far bara tå man tycker. Pris?

2008-10-15 @ 09:25:23
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Cia

Hårfön? Aah, e såg ju precis ut som in högtalar. Faktiskt! :)



Je na som fälas i häjle Närpes hitje spyase? Elå je bare B-liden som e drabba? :) Än så lieng ha nu ja klara me. Hoppas du får e skönt lov!

2008-10-15 @ 12:43:29
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0