Inredningstidning

Igår köpte jag min livs första inredningstidning. Har bläddrat en del i andras tidningar men då har jag tyckt att det varit alltför mycket reklam och alltför lite inredning. Den som jag köpte handlade om mycket julpyssel och det visste jag att jag skulle gilla.


Drömhem & trädgård

Hittills har den varit bra så jag är nog nöjd med mitt köp :)

Intresset för inredningstidning kan ju ha något att göra med att ämnet börjar bli aktuellt förstås... Tycker nog det är bra att ha lite idéer innan vi börjar på. Men det är sånthär tråkigt som skall göras nu först så det roliga får lov att vänta en stund ännu coh jag får spinna vidare med idéerna i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för komplimangen! Du borde komma över och kolla nu, vardagsrummet är helt förändrat, hihi!

Visst såg vi strålkastarna hos er, såg häftigt ut! Synd med regnet...

Förresten, då ni åkt hem kom jag ihåg tidningarna som du skulle låna av mig. Vi får ses snart igen!

2008-11-08 @ 18:21:00
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Patricia

Hej! Som du märkt så va ja itt na :). Ha haft växthustömning på Näveråsen ikväll så jag fick min träning där. Får si om e alls passar så jag kan kom na...

2008-11-13 @ 19:07:46
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0