Home alone

Igår var jag på fotbollsmatch och kollade på damlaget. Inget i matchen fungerade riktigt bra för krafttjejerna och när 20 minuter var spelade av andra halvlek så låg de under med 2-0. Jag tyckte det var ganska kallt och ville även hinna se hockeymatchen på tv. Därför steg jag upp och när jag just skulle gå av läktaren så gjorde kraft sitt första mål... blev intresserad att stanna längre och funderade från och till men beslöt mig ändå för att åka hem. Väl hemma kom man in i en fin hockeystämning som skapades i vårt vardagsrum som var fylld med hockeyfans. Tyvärr gick det inget vidare för lejonen så för min del fick jag bara se dålig idrott igår. Det jag ville komma fram till var alltså att fotbollsdamerna slutligen vann 3-2 efter M satte in en straff och därför är jag lite "irriterad" att jag inte såg den klart!

Nu skall jag sätta saxen i en grå tygbit som ligger och väntar på mig i skåpet. En klänning skall det bli! Om den blir bra och om den alls blir använd så får tiden utvisa!

Sen blir det förståss hockeydax! Hoppas hoppas att finnarna klår svenskarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0