Knallar på

Har egentligen inget att komma med. Allt är som vanligt här och dagarna bara springer ifrån mej.

I söndags fick jag gardinerna sydda så nu är det lite vårfräscht i sovrummet också. Igår gick dagen och kvällen förbi utan att jag ens hann blinka och jag gjorde inte ens något vettigt. Ikväll har jag varit på den traditionella tisdagsträningen och dit for den kvällen.

Det som känns skojigt ikväll är att House börjar. Jeee! I like! En annan positiv sak med tisdagar är att jag vet att jag har lite sovmorgon på onsdagar. Så skönt att veta att man har en timme till godo :) Livets små glädjeämnen!

Nu ska jag planera lite inför mårgondagen så jag kan se på House i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0