Inför skolstarten

Kläderna är strukna och färdigt framlagt tills första skoldagen... Nånää! skoja bara! Det känns faktiskt inte något speciellt fast det är i mårn jag börjar med nya jobbet. Jag har ju varit där flera gånger och många av eleverna och lärarna är ju bekanta så det skall bara bli roligt. Har planerat lite inför veckan som kommer och det känns som om det mesta är under kontroll! Sen ser man ju efterhand vad som skall tas itu med speciellt mycket.

Nu ska jag bara ladda batterierna och dricka kaffe resten av kvällen. Och så skall jag sjunga högt och ljudligt ikapp med de tävlande i singing bee! Trevligt program det där men oj vad jag är dålig på låttexter!

En annan kul sak i detta positiva inlägg är dagens fina väder med SOOOL och SNÖÖÖ! Härligt! Det blev till och med en promenad ner till Långviks hamn. Bilden är därifrån!

image156

Kommentarer
Postat av: Cia

Singing bee gillar ja å! Men ja je å urdålig på låttexten!

2008-02-03 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0