Fötterna på bordet...

...datorn i famnen, smörgåsen i magen och tekoppen rykande het! En helt vanlig söndag!

Igår hämtade jag mitt andra glasögonpar från vasa och det är nästan så att jag gillar det paret mera. Egentligen är de så olika modelller så man kan inte jämföra. Paret som jag hämtade igår har jag inte fått att passa så bra på näsan ännu så det är lite störande. Vill ju ha på dem nu!

Idag skall jag pyssla som bara den. Alla hjärtans dag är ju på kommande och idag skall jag tillverka några kortmodeller som eleverna kan se på. Jag skall också testa vika några pappersboxar som man kan sätta en karamell i och ge bort på vändagen ♥ Och om inspirationen infinner sig efter allt det så skall jag också sy några gardiner som legat i lådan ca 2 år!

Tack för alla fina kommentarer, kul att så många skrivit :)

Jag fick föresten ett skrivbord igår också då vi var i vasa. Ett riktigt fynd som passar mig utmärkt. Det gamla var så litet så det rymdes inte ens ett papper på bordet!

image160

Vissa festar till halv två en lördagskväll. Vi monterade bord och donade på med högtalare och skruvar till samma tid! (Tilläggas kan att det tog inte länge att skruva ihop bordet utan vi började sent!)

Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

va fint skrivbord! Tådde måst ja sii till att införskaffa ti hyöstin å :D

2008-02-10 @ 12:53:05
URL: http://glamourstar.blogg.se
Postat av: A-L

Ja verkligen, vi får no va glad uvi våra årstider! :-)

2008-02-10 @ 20:13:40
URL: http://lentzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0