Jullov även här

Har varit en skön jul och nu pysslar jag på inför nyåret. Dessa två dagar har P varit i jobbet och då har jag passat på att fixa lite. Igår gjorde jag ljuslyktor som skall stå på bordet på nyårsfesten och idag och ikväll har jag fixat sånghäften. De blev riktigt lyckade om jag får säga det själv, återstår att se vad de andra tycker, men känner jag dem rätt är de nog bara glada och nöjda :)

Håller också på och fixar så skall det låta, som P och jag skall ha tredje året i rad. Trodde nog att folk skulle sucka ifjol när vi hade musiktävlingen, men helt fel kunde det inte varit eftersom de ville att vi skulle ha det i år igen. Tur för min del att jag är programledare för jag skulle nog inte kunna en enda textrad :)

Efter att jag fick denna bok till julklapp har jag bakat en del också:



Så nu håller kaffet på att rinna genom bryggaren och så blir det ju kladdkaka till förstås.

Mellandagsjomppan idag blev inte av för min del eftersom mitt knä är lite "trött" efter gårdagens innebandy, men jag skall väl trösta mig med en extra kakbit istället, hehe!

/Ciz

Kommentarer
Postat av: Kicka

Du je int enda som int kan na musik tå...

2008-12-30 @ 21:16:48
Postat av: Ciz

Du får tag a som ljuv musik i dina öron tu tå medan du birar vidare i sällskapet :)

2008-12-30 @ 21:20:41
URL: http://tiilia.blogg.se/
Postat av: V & B

Hej! Ni var ha det sååå kul på nyårsfesten! Hälsa alla ett GOTT NYTT ÅR!

2008-12-30 @ 22:29:03
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Cia

Hoppas ni får lika skoj som e bruk va på nyårsfesten! :) Å honde boken lät it häjlt fäjl! :)

2008-12-31 @ 09:09:37
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0