Uppvärmning

P har inhandlat lite tilläggsgrejer till sin målvaktsutrustning som han har i innebandy. Så nu har vi varit nere i källaren och lirat lite boll och värmt upp inför morgondagens RunGo-cup som P ska vara med i. Efter att jag skjutit en stund på P var det dax för ett byte. Med full utrustning på ställde jag mig i målet (läs i dörröppningen) och chockade hela publiken med min talang! Tilläggas kan att det är bara P och jag hemma *hehe* Nämen skämt å sido så gick det riktigt bra för mig i målet och jag tror P blev lite överraskad faktiskt :)

Knät har varit riktigt bra nu en längre tid än vad jag är van med. Det känns som om det faktiskt finns en framtid som någon slags motionär ännu! Tummen upp!

Nu skall jag bege mig till tv-soffan med kvällens alla utbud!

Sjunga lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0