Pysselinspiration

Nu när mörkret kommit har även pysselinspirationen återvänt. Behöver bara bli lite inspirerad så e ja kreativ igen. Veckans scrapbook och pysseldiskussion med J har inspirerat mycket denna vecka :)

När jag fyllde fick jag ett presentkort till Sinooperi och i torsdas va jag och handlade lite smått och gott att pyssla med, bland annat dessa söta små änglar:
image24

Har inte gjort något speciellt med dem ännu men det kommer väl!

Sen var jag till Nirunaru igrå och då blev jag inspirerad att göra 3D-bilder eller kort. Jag köpte tre papper med olika motiv på, totalt blev det åtta olika motiv. Ett som jag köpte liknar detta:

image25
Om nån har varit snäll och har tur kanske man får ett julkort med 3d-motiv på ;)

/Ciz

Kommentarer
Postat av: Cia

*snäll*

hihi.

2007-10-18 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0