Extern hårddisk

Jag fasar för den dagen då datorn pajar och jag inte har sparat tillräckligt med foton och annat viktigt på någon skiva. För att förhindra detta så funderar jag starkt på att köpa en extern hårddisk, så kanske man har en chans att behålla det viktigaste. Det får bli som en födelsedagspresent till mig själv tror jag.

Nu gäller det bara att hitta den rätta. Som vanligt skall den ha stor kapacitet, vara förmånlig och dessutom snygg :) Utseendet är ju jätteviktig när det gäller en liten låda bredvid datorn, eller hur?

Denna är ju ganska fin, blå och allt!




Kommentarer
Postat av: Cia

Superbra ti ha! Så har man nu e problem minder sjenn i världen :)

2009-09-14 @ 21:41:29
Postat av: Tric

Just vad som hände för oss! Tack och hej med största delen av alla foton och allt annat... :( Och då har vi en extern hårddisk men det är ingen av oss som har vari aktiv med att spara på den. Så köp en och spara allt du vill ha så fort som möjligt!

2009-09-15 @ 21:05:12
Postat av: Lena

Jaa, jätte bra att ha, tills hunden tuggar sönder alla sladdar som går till hårddisken ;) Så nu e all vår musik, foton etc där, oåtkomliga.

2009-09-15 @ 21:18:08
URL: http://www.livethosmossi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0