Sommarlov

Nu är sommarlovet här och jag intar min position. Vågrät och i solstolen :D

Denna solstol skulle jag gärna ha för min gamla börjar vara väl sliten, men den får nog duga ännu. Åtminstone medan jag är arbetslös.



Lite nytta gör jag nog också fast skolan slutat. Ikväll har jag hjälpt till med att plantera lite gurkplantor. I morgon skall jag klippa en gräsmatta i Finby. Sen finns det nog en hel del att ta itu med inför höstens skolstart också, men det vill jag vila från ännu en stund.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Är det inte skönt att få vara ledig! :) Det är många år sen vi har haft lyx med sommarlov! ;)

2009-06-02 @ 08:36:09
Postat av: Anna

Sköönt, jag var grön av avund :)

2009-06-02 @ 15:33:03
Postat av: Erica

Njut av sommarlovet!! Det ska jag också göra efter sisådär några veckor. Måste bara slita ihop lite pengar först så man har råd att va arbetslös ;)

2009-06-02 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0