Glada vappen!

Sol ute,
sol inne,
sol i hjärta,
sol i sinne!

Pigg och glad känner jag mig i det härliga vårvädret. Jag tycker jag orkar mycket mera och bär det är såhär ljust på kvällarna så kan man ju vara uppe hur länge som helst. Jag har varit ute två timmar med eleverna idag och jag hade till och med för mycket på mig klätt. MEN man har ju fått höra sedan man blev född att man inte skall klä av sig för tidigt på våren för då blir man sjuk :) Ajabaja! Bäst att ha lite varmt istället!

I morgon skall hela skolan sluta klockan ett och jag som vanligtvis är till tre på torsdagar tycker det var ett väldigt bra beslut. Hoppas det är fint väder då också så kan man njuta av en eftermiddag i solen!

Hoppas ni får en trevlig valborg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Eva B

Glada wappen!!! Kram

2009-04-30 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0