Vitvaror

Nu har sambon åkt iväg till umeå med de andra killarna så jag är ensam hemma hela helgen. I morgon kväll är han hemma igen förutsatt att RG-line fungerar som den ska...

Nu eldar jag som bäst så att kvällens gäster inte skall frysa ihjäl här. Och snart skall jag åka upp och se på "stans bästa damhockeylag". Jag har hela vintern tänkt att jag skulle åka och se en match men det har inte blivit av. Idag är det sista chansen så man får väl säga bättre sent än aldrig :)

Ikväll blir det först pizza- och pastabuffé på Logen och sen bär det av hit för "efterfesten":) Roligt att ha något att se fram emot!

Igår investerade vi i lite vitvaror. Vi köpte både ny diskmaskin och så köpte vi en torktumlare. Diskmaskinen har redan varit igång och efter den första disken är jag nog nöjd. Torktumlaren har jag inte hunnit testa ännu men den skall nog testas under veckoslutet. Diskmaskinen är nog en av de bästa sakerna som vi har här i huset, hur underbart som helst att inte behöva stå och diska för hand. I like!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Häärligt...diskmaskin.... :) 5 måna till så jee slut me diskase fö hand!

2008-03-02 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0