Ljus- och burkparty

Började dagen med att vara i övermark kyrka. Det gick riktigt bra och det var ganska lättsamt program med barnen som uppträdde och sjöng. Efteråt fick vi kaffe i församlingshemmet. Det känns nog som en ganska lättförtjänt ledig skärtorsdag :)

Nu har jag varit på tupperware till grannen. Hon som berättade tyckte jag var lite tråkig men å andra sidan så handlade ju allting om burkar och sånt också så hur roligt kan det nu bli på en skala. Jag hittade i alla fall en kakform som jag köpte. Bra att sätta kladdkakorna i när jag bakat! Såhär ser den ut:

image174

I mårgon kväll är det jag som skall ha party i min tur. Denna gång är det ljusparty som gäller. P far till Norrvalla i mårgon på morgonen så han behöver inte ens smita undan när det kommer en massa kvinnfolk hit :) Där skall han vara fram till torsdagen och då får vi påskledigt.

Kommentarer
Postat av: anna

jo e va faktiskt riktigt kul! ja hag e par djävulshorn åp me å sånt smått å gott. Hag it tenkt far na, så e vort bare en snabb maskering! får väl funder ut na betär ti ny gang :)

2008-03-16 @ 15:32:09
URL: http://youknowme.blogg.se
Postat av: Cia

Jisses kva ni partajar tenn i byn! :)

2008-03-18 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0