Aktiv

Ganska bra beslut att inte åka på föreläsningen eftersom jag har varit väldigt aktiv ikväll. Jag har dammsugit som jag planerade och dessutom har jag bonat köksgolvet. Eftersom plastmattan är så gammal och ful så gör det mycket om man piffar upp det lite mellan varven. Eftersom den är så mörk också så ser det bättre ut om den glänser lite som den gör nu!

Nu har energin tagit slut och jag vet inte med vilka krafter jag skall komma mig ner på golvet till träningsmattan och börjar träna. Största problemet är nog att det är så fruktansvärt tråååkigt. Jag skulle vilja jaga en läderboll istället och göra mååål. Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Cia

Tack för klappen! :) Du e nu it så dåli sjölv heldär, så jag klappar tibax!

2008-03-13 @ 14:45:43
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0