Efter regn kommer solsken

Jag skrev här tidigare att jag väntade på mera regn innan jag orkade ta tag i bakgrundsdesignen men det enda jag tydligen behövde var motivation :) Så nu har jag fixat och trixat och nu får det vara såhär. Aldrig blir man ju helt nöjd men ingen annan har i alla fall likadant som mej!

Idag blåser det ganska mycket men solen skiner i alla fall. Vet inte om jag orkar måla något idag... trots att det skulle vara fint och skönt ute.

Klockan fem skall jag i vanlig ordning vara på plats och träna mina fotbollstjejer och innan det vet jag inte om jag överhuvudtaget tänker göra något. Jag har ju ändå semester och då tycker jag man måste få ta det lungt om man så vill!

Ni får gärna komma med ris och ros angående designen så jag vet vad era kritiska ögon tycker :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktit fint, absolut! Härliga färger!

Du e no e lite datasnille! :)

2008-06-12 @ 12:55:33
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/
Postat av: Eva B

Supersnyggt!! Dukti fröken :)

2008-06-12 @ 13:34:51
Postat av: Tric

Very nice! Allsist ska man jier e försök sjölv! Ha ju vuri lat å fördragit alla färdiga mallar hittills...

2008-06-12 @ 13:47:34
Postat av: Cia

Finfint! :)

2008-06-13 @ 16:09:39
URL: http://bloggen.fi/cia
Postat av: anna

shit kva fint! hörr förstår du de åp all koder?=)

2008-06-13 @ 19:05:06
URL: http://youknowme.blogg.se/
Postat av: Heidi

Alltså vad fint! :) Kan man månne anställa dig? Jag börjar bli trött på min blogg, men fattar noll vad gäller koder och sånt... ;(

2008-06-15 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0