Veckans sista timmar

Nu har denna vecka också nått sitt slut och en ny vecka med nya möjligheter väntar. Nu när B gick i pension så börjar jag på allvar med all undervisning eftersom hon hittills skött all modersmål, matematik och mnk i min klass. Vi har båda varit lärare åt samma klass i tre veckor alltså, lyxigt! Veckan börjar med att jag är rastvakt så jag hoppas att vädret är lite på min sida.

Igår kväll bjöd vi A och M på middag och det var riktigt trevligt. Som vanligt spelade vi spel och denna gång blev det flickorna mot pojkarna :) Som tur var så slutade det 1-1 så alla var ganska nöjda. Men cranium är nog bästa spelet genom tiderna, helt oslagbart roligt!

Trots att vi steg upp relativt tidigt har vi inte gjort så mycket på dagen emn mot kvällen ryckte vi i lite. Vi for och hämtade ett lass med ved från skären, så det har vi burit och lastat nu hela kvällen.

Hoppas alla får en trevlig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0