Ledigt

Efter en intensiv helg är det nu semester. Ska bli roligt att vara ledig nu när P också är ledig.

Igår funktionerade i hela långa dagen och jag var helt slut innan festen var över. Trots att vi var trötta var vi på bostadsmässa idag som vi hade bestämt. Där var det helt okej att vara men det var för mycket folk där. Trångt överallt! Inredningsmässigt är jag nog inspirerad att göra både det ena och det andra nu just så jag fick nog lite tips och idéer. Det som var negativt var att det var ganska långt samma stil i många av husen, färgerna vitt, beige och brunt var det som gällde tydligen. Själv gillar jag nog att sätta dit någon färgklick också :)

I morgon blir det en tur till Tuuri och efteråt åker vi till jalasjärvi på fotbollsmatch. Så dit far den dagen... Men lite skojigt skall det nog bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0