P kommer idag :)

Har slarvat lite med bloggande... har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om eller någon ork att sitta vid datorn. Nu kommer i alla fall en uppdatering.

I torsdags var jag på Party Lite till grannen. Trots det höga priset ville jag ha några votivljus som passar perfekt till "tvillingarna" som också e från Party Lite. Vi fick den som förlovningspresent, vilket jag tycker den verkligen passade till! Symboliskt med ringarna som sitter ihop.

image59

Igårkväll var jag på middag och föreläsning med Krafts juniortränare och lagledare. Maten var från Lind´s kök och det var utsökt, även drycken smakade bra ;) Föreläsningen handlade om anfallsspel och var helt okej, men jag blev lite trött.

Har haft besök av min ena kusin och hans pojke från sverige igår och idag också. Skojit att träffas och hans unge var så rar å söt :)

Fint fint ute med snötäcke på marken, vinterringarna har blivit påsatta på bilen och allt e så ljust :)

image60


Nu skall jag fixa lite tills P kommer hem. Jag håller på och eldar så han inte behöver frysa å så skall jag börja göra mat.

Nu e det föresten endast fyra dagar kvar! Spännande :)

/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0