Fredag

Idag känns det inte så bra. Halsen e irriterad och nacken e stel, vilket resulterar i huvudvärk :( Helt kort så tror jag att jag håller på att bli förkyld.

Glöggkvällen igår var riktigt trevlig, bättre än förra gången vi träffades :) Eftersom vi var färre var det lättare att få en syl i vädret och eventuellt inflika med någon kommentar. Glöggen smakade som vanligt gott och som pricken över i:et denna kväll så vann jag bodylotion så nu är hela kroppen len och luktar gott :)

Idag skall jag pyssla på i vanlig takt. Håller som bäst på och gör pepparkakegubbsgardiner... Jag vet, låter huuur snyggt som helst, men vänta får ni se!

Har börjat fundera på julklappar en del också men det är nog jättesvårt då alla har allt redan. Alla tips mottages med tacksamhet!

image85

Drömde i natt att jag åkte om en fabrik precis när den exploderade men trots att jag flög många meter i luften så klarade jag mig oskadd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0