Kollage

I fredags ryckte jag i och bytte köksgardiner så nu e det så mysigt med adventsljusstakarna i fönstret. Gissa om jag hade problem innan det hela var genomfört men med stark vilja och motivation så verkar det mesta fungera. Eftersom jag inte kunde börja klättra så fick jag ta kryckorna till hjälp när jag skulle nå lite högre. Nu har jag pysslat på datorn och gjort ett kollage som ni ser här.
image88

Skulle gärna gå på kurs och lära mig mer om just bilder på datorn,men jag är nog nöjd med resultatet. Jag e ju ingen expert på området.

Även datarummet och hobbyrummet har fått sig nya gardiner :)


Har gått och blivit förkyld också, så nu hostar och snörvlar jag för fulla muggar.

Har förresten försökt börja gå nu i helgen. Det går ganska bra men jag är nog osäker och eftersom jag inte får benet rakt så e det inte så smidigt att gå med det böjt hela tiden. Men det tar sig nog :)

♥    ♥    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0