Juligt på bloggen

Fick ett infall och gjorde lite juligt här på bloggen också. Blev helt nöjd med resultatet, det gick åtminstone mycket lättare än förra gången jag ändrade utseende.

Idag har vi printat ut vår avhandling och har den i en färdig bunt bara att föra in till bokbinderiet. Vi väntar bara på ett sista klartecken från vår handledare, men det borde inte ta så länge :) Nu känns det nog riktigt skönt. Men oj vad mycket av det ena och det andra som måste göras innan man är helt klar. Allt är bara smågrejer men det skall ju ändå göras. Någon underskrift här och något papper där.

Har snart gjort klart mina pepparkaksgubbar och gummor som jag skall ha i ena fönstret nu till jul. Bra att ha något handarbete att ta till när jag inte kunde göra så mycket annat. Morgondagens projekt är att måla ett nattudsbord åt Patrik. Jag målade detta till mig när jag flyttade till vasa och nu skall Patrik få ett likadant men med Kalle Anka istället, Hehe! Det fina e att man kan måla över det när man inte längre vill ha det!

image93


Ikväll skall vi på kalas. Jag känner mig lite kaffesuugen faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: anna

vort rektit fint me lete julit åp bloggen! shölv väjt ja it alls hörr man ska fix till na! men men ja kan ju it precis påstå ja ha ägna så mytshy tid åt a heldär :)

2007-12-05 @ 11:16:07
URL: http://youknowme.blogg.se
Postat av: Jenny

Väntar på att få se bilder på då dina hjärtan å papparkaksgubbar är på plats :)
Julshopping nästa vecka!?!

2007-12-05 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0