Vackert väder

Vilket vackert väder vi har! Jag har till och med doppat mig denna sommar :)

I övrigt känns det lite som bråda dagar nu med dagisinskolning och en hel del saker som jag vill ha avprickat från min "to-do-list" innan jag börjar jobba.
Fast jag har en del att stå i så blev jag riktigt ivrig att testa sy en långärmad tunika åt Ronja. Och kanske matchande byxor till dessutom. Så idag i Vasa besökte jag tygaffären för att se om de hade något trevligt tyg... Det fanns nog några, men de var rätt dyra så jag köpte inget. Istället köpte jag färdig tunika och leggings för BILLIGARE peng än tygen. Det är ju nog lite dumt att det skall bli billigare att köpa nytt än att tillverka själv. Men hur som helst är jag nöjd med köpet och ivern att sy gick över för denna gång :)




Men lite börjar det nog klia i fingrarna när man ser dessa fina tyger! Samtliga är från denna butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0