Räcket

Blir lite glest mellan inläggen nu i sommartider, men det är jag inte ensam om har jag märkt :)

Vi fixar och donar med lite smått och gott, men inget av värde i bildväg. Jag besparar er bilder på en nyklippt gräsmatta, brädhögar som jag flyttat och grus som jag skyfflat :)

Men en liten skymt av räcket skall jag bjuda på i alla fall!

 

Räcket saknar handledare ännu på grund av materialbrist, så en helhetsbild får bli en annan gång.

 

(Katten går inte långa vägar nu, utan vill gärna vara bredvid oss mest hela tiden)

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att få terrassen klar så ni får börja sitta och njuta där :) Och va bra att kissen e hittad!

2011-07-15 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0