Källarrum

Ett rum som jag inte visat er förut är vårt källarsovrum. När källaren var klar och vi skulle börja renovera på övre våningen så hade vi vårt sovrum i detta rum. Det bästa var att hela varma sommaren så hade vi det så svalt och skönt i källaren och kunde sova riktigt gott :)

Innan renoveringen skulle jag inte velat stänga ögonlocken i detta rum!

 

Men efteråt blev det så mycket bättre!

 

Nu är rummet förvaring och allt i allo och skulle definitivt behöva lite hyllor och förvaringsutrymme.

Min största fundering är hur man skall förvara mattor på ett fiffigt sätt. Nu ligger de i en hög på golvet och alltid är ju mattan man skall ha längst under... Hur förvarar ni era mattor?


Kommentarer
Postat av: Cia

Ihoprullade!

2011-07-22 @ 21:53:25
Postat av: susanne

hoprullade på en hylla i garaget =)

2011-07-24 @ 13:46:57
Postat av: Ciz

Haha! Nu tå ja läser så sir e ut som ja int alls sku ha mina ihoprullade :) Men så langt ha ja kumi i organiseringen!

Garaget sku va bra... om ja hade ett!

2011-07-24 @ 14:11:51
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0