Dörrdekoration

Pysslig som jag ofta är fick jag lite inspiration att göra en krans att lägga på ytterdörren...
Just nu har jag ett jättefint hjärta gjort av små äpplen som jag fick av händiga vännen Fia, men tyvärr börjar de sett sina bästa dagar.

Dessa två är trevliga varianter:



 

Men innan helgen blir nog inget projekt verkställt eftersom nu har jag projekt dop på agendan. Och skulle jag hitta lite pysseltid så har jag en liten klänning att sy klart åt lilla tjejen, men den visar jag en annan dag då jag har den klar!


Kommentarer
Postat av: Vivan

Oj va fina!

Vilken ska du välja ...

men du har ju flera dörrar ;)

Ses!

2010-10-06 @ 21:52:39
URL: http://vform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0