Hemleverans

Beställde för en tid sedan en 7-pack med sockor av det kända märket newbody. Damhockeylaget har haft försäljning och i förrgår levererades sockorna hem till gården. Perfekt! De kom precis i rättan tid för de senaste veckorna har mina sockor gått sönder den ena efter den andra. De är så sköna och mina fötter är nästan, ja bara nästan, varma!

De som känner mig vet kanske att mina fötter är obotligt iskalla och min dotter har hittills varit likadan. Även händerna är genomfrusna, men man vänjer sig med allt! Sedan Ronja föddes har jag otaliga gånger hört (och även själv sagt) kommentarer som "meeen va kaaalda hendär!!" sägas åt henne :)

 

Ps. Snaaaart ee dee fredasmyyys!! Ds.

Kommentarer
Postat av: V o B

Jättesköna sockor ... jag vet!

Kanske också Ronja borda få newbody-sockor också åt sina kalla fötter ;) (om det finns)

Ha det så bra "hemmavid" !

Hälsn. Fyra utrikes!

2010-11-13 @ 15:57:05
URL: http://vform.blogspot.com
Postat av: Tric

Bra om sockor passa! :)

2010-11-15 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0