Väggfärg

Kaklet är på plats på väggarna och även fogarna är fixade, det har hänt mycket utseendemässigt på några dagar.

Ikväll har vi även lagt upp glasfiberväv på väggarna i tvättstugan... så nu uppstod ett nytt problem. Vilken färg skall jag lägga på väggarna där?? Det är mycket grått och vitt annars i källaren så på väggen i tvättstugan tänke jag ha en riktigt pigg färg och det lutar åt limegrönt eller turkos. I morgon tänkte jag åka och handla så jag kan måla över helgen, bara att besluta mig nu då.

Så svårt att ha en liten lapp med färg på och försöka föreställa sig ett helt rum!

 

 


Kommentarer
Postat av: vform

Oj, va roligt!

Det blir att blunda och peka!

2010-03-19 @ 05:50:46
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Anna

Kommer att var så fint!

2010-03-19 @ 09:11:22
Postat av: Tric

Härligt med färger!

2010-03-19 @ 09:39:14
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Cia

Turkost e fint! Va vort e?

2010-03-20 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0