Vill ha

Förra veckan såg jag en annons på en snygg klocka jag skulle vilja ha och som på beställning gick min gamla klocka sönder i förrgår. Det måste ju vara ett tydligt tecken på att jag skulle gå och handla en ny :)
Problemet är att jag inte vet säkert om klockan är helt sönder ännu eller om det var batteriet det var fel på. Batteriet höll nämligen bara 3 månader och borde hålla ett år enligt urmakarn. Dessutom sa han att det är ganska vanligt när klockan håller på och går sönder att den drar ur batteriet...

Esprit-klocka med hjärtan på

 

Borde jag satsa på direkten? ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Tric

Snygg!!

2010-02-18 @ 15:41:14
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg! Köp bort ;)

2010-02-18 @ 16:16:45
Postat av: Johanna W

Ja röstar fö att du satsa åp en ny :)

2010-02-18 @ 18:00:02
Postat av: Fia

Oj, precis den annonsen såg jag oxå!! Å tänkte precis samma sak! Tyvärr köpte ju K en ny klocka åt mig i höstas, så jag har inte direkt nån ursäkt.. Ha det bäst! Vi ses när jag kommer upp till jobbet <3

2010-02-18 @ 18:45:31
Postat av: Cia

Klar sak - köp! :)

2010-02-18 @ 19:06:49
URL: http://ceciliahenrika.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0